Takpayah susah² nak lilit pakai tali macam bengkung tradisional tu

 

Sepanjang berpantang ni FD tak pernah skip pakai Belly Band dari @mamawaymy . Maklum lah, nak badan macam anak dara balik ?

Mudah sangat nak pakai sebab jenis velcro. Sap sap, siap! Takpayah susah² nak lilit pakai tali macam bengkung tradisional tu. Jangan risau, masih boleh slim tau kalau disiplinkan diri.

Plus, takde rasa ketat dan tegang pun kalau duduk atau baring sebab bengkung ni lembut je ?

Belly Band ni ada size tau. Admin Mamaway akan consult korang untuk pilih size yang betul. Sesuai untuk yang bersalin normal dan czer ?
Bukan untuk ibu berpantang je tau belly band ni, anak dara yang nak jaga badan pun boleh je pakai ?

 

#postnatalbellybandsarticle

SKU: 06889Z-L

source:

https://www.instagram.com/p/CKJJTQsspwL/